znak sprawy: IGKR 271.14.2022.MB Iwanowice Włościańskie, 4 kwietnia 2022 r.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Przedmiot zapytania dotyczy:
„Utrzymanie obiektów sportowych w miejscowościach: Iwanowice Włościańskie, Biskupice, Maszków, Żerkowice, Grzegorzowice Wielkie, Sieciechowice, Narama”
Zamawiający:
Gmina Iwanowice, 32-095 Iwanowice Włościańskie, ul. Ojcowska 11, tel.(12) 388-40-03 /fax(12) 388-40-30, www.iwanowice.pl, sekretariat@iwanowice.pl,
Opis przedmiotu zamówienia:
Utrzymanie obiektów sportowych na terenie Gminy Iwanowice:
Boisko wielofunkcyjne Iwanowice Włościańskie
Boisko sportowe Biskupice
Boisko sportowe Maszków
Boisko sportowe Żerkowice
Boisko sportowe Grzegorzowice Wielkie
Boisko wielofunkcyjne Sieciechowice
Boisko sportowe Narama
Szczegółowy zakres prac:
Koszenie trawy na boiskach sportowych (częstotliwość 1x w tygodniu )
Wykonanie wertykulacji w okresie wiosennym na boisku w Iwanowicach Dworskich
Utrzymanie porządku na terenie obiektów sportowych: Zbieranie śmieci
Opróżnianie koszy
Transport śmieci we wskazane przez Zamawiającego miejsce
W ofercie należy podać:
Cenę ogólną ryczałtową brutto za wykonanie prac
Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania,
posiadania wiedzy i doświadczenia,
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Dokumenty wymagane:
Formularz ofertowy na podstawie załącznika nr 1 do zapytania
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zał. nr 2
Kryteria wyboru ofert:
Cena – 100 %
Informacje dodatkowe:
W cenie oferty wykonawca winien uwzględnić całość kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia w tym: materiały, robociznę
Zapłata za wykonany przedmiot zamówienia dokonywana będzie co miesiąc na podstawie faktury i protokołu odbioru.
Płatność będzie dokonywana przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany na fakturze w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury wraz z zatwierdzonym protokołem odbioru robót bez uwag.
Termin realizacji do 31.10.2022r.
Miejsce oraz termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć osobiście na dzienniku podawczym, faxem na nr 12 388 40 03 lub emailem sekretariat@iwanowice.pl, do dnia 9 kwietnia 2022 r. o godz. 12:00,
Wójt Gminy Iwanowice
Załączniki:
Formularz ofertowy
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Załączniki do pobrania poniżej
Treść i załączniki